luni, 23 mai 2011

Le-am jurat

Iosua 9:19 - Toate căpeteniile au zis întregii adunări: "Le-am jurat pe Domnul, Dumnezeul lui Israel, şi acum nu putem să ne atingem de ei."

                                  Nu ştie adunarea că adevăratele ei căpetenii sunt cele care spun: "Am jurat pe Domnul, Dumnezeul nostru!" şi îşi ţin jurământul, împlinirea jurământului fiind pentru ei mai importantă decât faptul de a fi căpetenii. Sunt adevăratele căpetenii, adevăraţii oameni ai lui Dumnezeu, cei pe care adunarea ar trebui să îi asculte şi să-i urmeze. Dar pe cei adevăraţi, pentru că pe cei care se dau ei adevăraţi, fiind ei atât de bogaţi în cuvinte, dar atât de săraci în Cuvânt, nu ar trebui nici măcar să îi bage în seamă. Adevăratele căpetenii, împlinitori de jurăminte făcute lui Dumnezeu, sunt cei care se încadrează în fericirile cristice, sunt cei care, asemeni multora care au trăit până acum, par a-L întreba pe Dumnezeu: "Doamne! de ce tocmai eu? Eu, care sunt atât de umil şi nepricepul la vorbire."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu