miercuri, 8 februarie 2012

a Mea este răzbunarea, Eu voi răsplăti

Evrei 10:30 - Căci știm cine este Cel care a zis: ”A Mea este răzbunarea; Eu voi răsplăti!” Și în altă parte: ”Domnul va judeca poporul Său.”

                                                              Răzbunare a lui Dumnezeu și răsplată a Lui. Dar oare, când este vorba despre răzbunare, ne putem noi gândi că Dumnezeu se răzbună așa cum se răzbună omul? Nu cred! Fiind bun, Dumnezeu este bun la modul perfect, iar acolo unde există o perfecțiune a bunătății, lucrul rău nu poate exista nici măcar ca idee. Deci și când se răzbună Dumnezeu rămâne bun. Așa Îi înțeleg eu răzbunarea. Adică eu cred că răsplata este, cumva, atâta cât putem noi gândi acum, forma superioară a bunătății divine, iar răzbunarea forma inferioară a bunătății divine. Așa încât eu cred că răzbunarea lui Dumnezeu înseamnă că El îl părăsește pe cel care i-o cere. Iar a fi părăsit de Dumnezeu înseamnă a trăi în lipsa minunăției Lui. Așa Îi înțeleg eu răzbunarea.
  Scriu aici și traducerea lui B. Anania:
Evrei 10:30 - Căci noi Îl cunoaștem pe Cel ce a zis: ”A Mea este răzbunarea; Eu voi răsplăti!” Și încă: ”Domnul va judeca pe poporul Său.”

2 comentarii:

  1. "RAZBUNAREA" lui DUMNEZEU este durerea pe care sufletul o simte despartit fiind in singuratate si dezolare imensa de sursa IUBIRII care este DUMNEZEU prin incalcarea Legii scrise in univers de la inceputurile creatiei.DUMNEZEU este VIATA;IUBIRE SI INTELEPCIUNE,el nu se razbuna dar Legea incalcata se intoarce impotriva celui ce o incalca prin liber arbitru inspinandu-i fiinta in eternitate si chiar in trup fiind...eu asa cred...
    GLORIE LUI DUMNEZEU PE TOATE NIVELELE CREATIEI SALE!

    RăspundețiȘtergere