sâmbătă, 16 iulie 2011

el va zidi o casă Numelui Meu

1 Împărați 5:5 - Iată că am de gând să zidesc o casă Numelui Domnului, Dumnezeului meu, cum a spus Domnul tatălui meu David, zicând: ”Fiul tău, pe care-l voi pune în locul tău, pe scaunul tău de domnie, el va zidi o casă Numelui Meu.”

                                           Real, Templul acela nu mai există. Dar asta nu înseamnă că Dumnezeu nu mai are o casă a Numelui Lui, zidită pe pământ. Dar acea casă, Templul zidit atunci Numelui Yahveh, casa aceea comandată atunci chiar de Dumnezeu, nu mai există astăzi. Poate a vrut Dumnezeu să se întâmple așa, și de aceea rezidirea Templului sfânt al lui Dumnezeu, și ceea ce se va întâmpla în el, a devenit un semn al sfârșitului vremurilor. Zice Solomon  am de gând să zidesc o casă Numelui Domnului, Dumnezeului meu    și așa va face, ceea ce înseamnă că oamenii plăcuți lui Dumnezeu ce gândesc aceea și fac. Este deci datoria noastră, a oamenilor, spre a fi plăcuți lui Dumnezeu, să gândim bine, și să înfăptuim ce gândim. Se mai spune apoi aici  fiul tău, pe care-l voi pune în locul tău   ceea ce însemnă că toți suntem puși de Dumnezeu în locurile în care suntem. Faptul că unii dintre noi ne pervertim punerea este o responsabilitate a noastră, chiar dacă o parte a acestei pervertiri ne vine de la Adam. Este o responsabilitate a noastră personală pentru că putem rămâne acolo și așa unde și cum ne-a pus Dumnezeu, sau ne putem deplasa în alte direcții, spre alte trăiri. Într-un fel, zidim o casă Numelui lui Dumnezeu și rămânând acolo unde ne-a pus El, așa cum ne-a pus El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu