sâmbătă, 13 noiembrie 2010

TU ESTI DUMNEZEU CARE MA VEDE !

Geneza 16:13 - Ea a numit Numele Domnului care-i vorbise: "Tu esti Dumnzeu care ma vede -EL ROI-! Caci a zis ea: " Cu adevarat, am vazut aici spatele Celuice m-a vazut!"
                                                                                                                          Vedem spatele Dumnezeului care ne vorbeste nu pentru ca El ne-ar intoarce spatele, ci pentru ca nu vrem noi sa trecem 'dinaintea' Lui, spre a-I vedea fata. Ne-am facut nemerituosi de a-I vedea fata prin Adam, dar ne sporim nemeritul prin noi insine, fiecare in parte. Spune Agar am vazut aici spatele Celuice m-a vazut si asa putem spune toti, caci pe toti ne vede Dumnezeu, deci toti in anumite momente, unii mai des-altii mai rar, unii mai mult-altii mai putin, stam fata-in-fata cu Dumnezeu, caci numai asa ne vede Dumnezeu. Si asa ar trebui 'sa-L vedem'  si noi. Ar fi suficient sa-I zicem precum Agar am vazut aici spatele Celuice m-a vazut  dar prin aceasta sa intelegem ca asa cum va vede El, Dumnezeu care ma vede Il pot vedea si eu, Ii pot vedea si preamari fata. El Roi, Dumnezeu care ma vede este Acela pe care eu Il vad. Cu ochii mintii, dar Il vad !
                     Scriu aici si traducerea lui B. Anania dupa Septuaginta:
Facerea 16:13 - Si L-a numit Agar pe Domnul Cel ce-i graise: "Tu-Dumnezeul-vederii", caci a zis ea: "Oare nu L-am vazut eu aici pe Cel ce m-a vazut?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu