marți, 2 noiembrie 2010

EU VIN CURAND.

Apocalipsa 3:11 - Eu vin curand. Pastreaza ce ai, ca nimeni sa nu-ti ia cununa.

                                                 ...ii spune Cristos Bisericii din Filadelfia, dar ne spune si noua. Eu vin curand   inseamna " Eu vin oricand", sau inseamna "Am si venit!"   Am si venit, nu in sensul unei veniri fizice, ci in sensul "eu am si venit"  pentru cei care cred ca Eu vin curand. Este o sosire continua venirea lui Cristos, trebuie sa fie o asteptare continua asteptarea noastra a venirii Lui. Iar semnul ca stim sa asteptam este pastrarea cununii, ca nimeni sa nu ne-o ia. Iar a pastra cununa este a pastra ce avem. Dar ce este al nostru din ce avem? Poate doar sufletul, care, desi si el de la Dumnezeu primit, devine, de-a lungul vietii, oglinda felului in care fiecare devenim chip si asemanare a lui Dumnezeu. Deci pastreaza ce ai, ca numeni sa nu-ti ia cununa  poate insemna faptul de a ne face din suflet o cununa, si de a ni-l pastra asa, facand din sufletul nostru oglinda asemanarii noastre cu Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu