luni, 22 noiembrie 2010

Domnul i s-a aratat

Geneza 26:24 - Domnul i s-a aratat chiar in noaptea aceea, si i-a zis: "Eu sunt Dumnezeul tatalui tau Avraam; nu te teme, caci eu sunt cu tine; te voi binecuvanta si iti voi inmulti samanta, din pricina robului Meu Avraam."
Geneza 26:25 - Isaac a zidit acolo un altar, a chemat Numele Domnului, si si-a intins cortul acolo. Robii lui Isaac au sapat acolo o fantana.
                                                  Zice acum Dumnezeu din pricina robului Meu Avraam apoi va zice "din pricina robului Meu Moise" apoi "din pricina robului Meu David". Dar va sfarsi:  "din pricina marii iubiri pe care v-o port voua, oamenilor,  si a marii iubiri pe care I-o port Fiului Meu Isus". Asa ne spune fiecaruia Dumnezeu nu te teme, caci eu sunt cu tine; te voi binecuvanta dar nu toti auzim, si mai ales nu toti intelegem. Cei care inteleg se bucura, si ridica un altar Numelui Domnului. Nu mai este un altar de piatra, asemeni celui lui Isaac, este un altar spiritual, si intotdeauna langa el exista un cort, si anume - sufletul celui care ridica altarul, si exista o fantana adanc sapata, si anume - credinta celui care a ridicat altarul si a intins cortul. Intotdeauna exista oameni pe care Dumnezeu ii numeste robi ai Lui, dar ale caror robii intotdauna se vor transforma in mari iubiri. Asa vrea sa lucreze Dumnezeu, si deci asa se intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu