sâmbătă, 16 martie 2013

Eu, Domnul, am vorbit, şi voi şi face!

Ezechiel 17:24 - "Şi toţi copacii de pe câmp vor şti că Eu, Domnul, am pogorât copacul care se înălţa, şi am înălţat copacul care era plecat; că Eu am uscat copacul cel verde şi am înverzit copacul cel uscat. Eu, Domnul, am vorbit, şi voi şi face!"

                                                             Aşa lucrează Cel de Sus. Pare o lucrare opusă firii omeneşti, dar de fapt firea omenească este cea care se opune, sau încearcă să o facă, acestei lucrări divine. Şi pentru ca această opunere să nu mai fie aşa de îndârjită, Tatăl Ceresc Îşi trimite Fiul pentru a ne face, pe cât mai mulţi, să înţelegem corect ce e urcarea şi ce e coborârea, să înţelegem corect că altele sunt percepţiile domeniului spiritual comparativ cu ce percepem cu gândirea noastră neuronică, şi ne încăpăţânăm apoi să simţim cu simţirile noastre omeneşti. Isus a venit, El este aici şi ne spune tuturor cum trebuie să ne smerim pentru a fi ridicaţi, cum trebuie să rămânem slujitori pentru a ajunge stăpâni, stăpâni pe noi înşine mai ales, cum trebuie să ştim ce e sărăcia pentru a înţelege ce e bogăţia, ne spune că trebuie să suferim pentru a ne întregi nesuferinţa, că trebuie să-i iubim pe alţii pentru a ne face iubiţi, că trebuie să ne dorim nemurirea pentru a-L putea iubi pe Dumnezeu în eternitate.
                    Scriu aici şi varianta după Septuaginta, în traducerea lui B. Anania:
Iezechiel 17:24 - Şi toţi copacii câmpului vor şti că Eu sunt Domnul, Cel ce umilesc arborele ănalt şi înalţ copacul smerit, Cel ce usuc lemnul verde şi pe cel uscat îl înverzesc. Eu, Domnul, am grăit, şi Eu o voi face!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu