sâmbătă, 25 iunie 2011

vă veți alipi de Domnul

1 Samuel 12:14 - Dacă vă veți teme de Domnul, dacă-L veți sluji, dacă veți asculta de glasul lui, și dacă nu vă veți împotrivi cuvântului Domnului, vă veți alipi de Domnul, Dumnezeul vostru, atât voi cât și împăratul care domnește peste voi.

                                 A te alipi de Domnul ce altceva poate însemna decât a trăi nedezlipit de El? Iar a trăi nedezlipit de Domnul ce altceva poate însemna decât a face ce face Domnul? Domnul ne slujește, noi trebuie să Îi slujim, Domnul ne ascultă glasul, noi trebuie să-I ascultăm glasul. Dar se mai zice dacă vă veți teme de Domnul   asta însemnând că și Domnul se teme de noi? Eu cred că da! chiar asta înseamnă, căci de cele mai multe ori, mai mult se teme Domnul de faptele rele ale omului decât o face omul. Deci dacă ne îndeamnă să ne temem de El, Domnul ne îndeamnă, de fapt, să ne temem de noi înșine. De aceea ne zice: ”alipiți-vă de Mine! și rămâneți așa!”

2 comentarii:

  1. indraznesc eu sa te contrazic:P.....Domnul nu are cum sa se teama de noi, suntem facuti de El....deci EL stie orice pas al nostru....orice! si, a te teme de Domnul cred ca e spus in sensul de a-L respecta, a-L cinsti pe Domnul :D ....(asa cred eu)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Iullia!
    dar nu mă contrazici defel! Mă completezi!
    FII BINECUVÂNTATĂ !!!

    RăspundețiȘtergere