luni, 26 aprilie 2010

MUNTII SE TOPESC

          Psalm 97:5 - Muntii se topesc ca ceara inaintea Domnului intregului pamant.
             Credinta inseamna si a crede ca Dumnezeu poate muta muntii din loc, facand ca muntele care este acuma aici, sa fie in secunda urmatoare dincolo. Iar pentru mine, care cred in Dumnezeu, nici nu are importanta daca acest lucru se intampla cu adevarat sau nu, pentru mine nu este important daca muntele acesta se afla aici sau acolo, e important sa cred ca muntele poate fi mutat de Dumnezeu, atunci cand vrea El s-o faca si acolo unde vrea El s-o faca. Iar daca muntele se gaseste acum aici si nu acolo, sau acolo si nu aici, este pentru ca Dumnezeu vrea sa fie asa. Pentru mine nu e important daca muntele acesta se afla aici sau acolo. Caci iata! daca vrea Dumnezeu poate topi muntii ca ceara. Peste tot pe Pamant muntii se afla acolo unde vrea Dumnezeu sa fie, El i-a pus acolo sau aici, si sunt falnici, si mareti, si frumosi muntii lui Dumnezeu. La fel cum falnica, si mareata, si frumoasa trebuie sa fie si credinta mea in Dumnezeu. Trebuie sa fie ca un munte credinta mea, si mai mult decat atat, pentru ca daca muntii pot fi mutati din loc, credinta mea in Yahveh nu trebuie sa poata fi. Exista tot felul de falsi dumnezei, tot felul de nedumnezei, care incearca cu vartosenie sa-mi mute credinta, asa cum Dumnezeu Adevarat Yahveh muta muntii; sau sa-mi topeasca credinta, asa cum muntii se topesc ca ceara inaintea Domnului. A Acelui Domn care vrea ca credinta pe care El a pus-o in sufletul meu, sa fie falnica, mareata, frumoasa, asemeni muntilor lui Dumnezeu. Dar mai de neclintit decat ei.                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu