sâmbătă, 5 ianuarie 2013

spre fericirea lor și a copiilor lor după ei

Ieremia 32:39 - Le voi da o inimă și o cale, ca să se teamă de Mine întotdeauna, spre fericirea lor și a copiilor lor după ei.

                                                        Fără mine, pentru mine harul lui Dumnezeu e zero. Aceasta este importanța pe care mi-a dat-o Creatorul în demersul mântuirii mele: să fiu mai important decât El. Decizia aprobării acțiunii harului divin asupra mea îmi aparține în întregime. Dacă eu nu vreau să primesc harul, chiar dacă Dumnezeu vrea să-l primesc, harul nu se va manifesta. Trimițând asupra tuturor în egală măsură harul Său, Dumnezeu ne trimite și libertatea acceptării sau neacceptării lui. El nu e așa de liber în a ne trimite harul cum suntem noi în a-l accepta, din moment ce varianta netrimiterii harului desigur nu există. De aceea cred eu că teama de Dumnezeu trebuie să însemne de fapt teama de mine însumi, teama de a nu reuși să mă ridic la nivelul importanței pe care Creatorul a hotărât să mi-o dea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu