joi, 31 martie 2011

Să aveţi grijă


Numeri 28:2 - "Porunceşte copiilor lui Israel, şi spune-le: 'Să aveţi grijă să-Mi aduceţi la vremea hotărâtă darul Meu de mâncare, hrana jerfelor Mele mistuite de foc, care Îmi sunt de un plăcut miros.' "

                                   Vorbeşte Moise, dar trebuie să-L auzim pe Dumnezeu. Vorbeşte Moise şi spune ce-i spune Dumnezeu Să aveţi grijă să-Mi aduceţi  deci noi pe Dumnezeu trebuie să-L auzim, pe Acel Dumnezeu care spune despre jerfele aduse în onoarea Lui Îmi sunt de un plăcut miros.   Noi trebuie să înţelegem că nu jerfa Îi este de plăcut miros lui Dumnezeu, ci dragostea cu care este făcută jerfa. Iată deci: sentimentul nostru de iubire pentru Dumnezeu devine o sursă de plăcut miros pentru Acela care este sursa tuturor parfumurilor plăcut mirositoare. Această iubire îl face pe omul dedicat lui Dumnezeu să aibă grijă să-I aducă Acestuia la vremea hotărâtă darul de mâncare hrana jerfelor [...] mistuite de foc care îi sunt lui Dumnezeu de un plăcut miros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu